Mutu: "Mi-a fost puţin mai greu să revin după trei luni de pauză"

Atacantul român Adrian Mutu a declarat, sâmbătă, postului italian Radio Blu, că se simte pregătit pentru noul sezon şi doreşte să continue la formaţia italiană, informează Firenzeviola.

"Mi-a fost puţin mai greu să revin după trei luni de pauză, dar sunt pregătit şi vreau să evoluez cât mai bine. Antrenorul poate să folosească în viitor sistemul 4-2-3-1, mie îmi place să joc în spatele lui Gilardino, este un sistem pe care îl cunosc, dar poate să nu dea randament în următoarele meciuri de pregătire, însă important este să ascultăm indicaţiile lui Prandelli", a spus Adrian Mutu despre viitorul sezon.
Atacantul român s-a referit şi la situaţia lui la club, după ce presa italiană a scris că au existat oferte pentru el: "În contractul meu nu există o clauză de reziliere, nu mi-a fost propusă pentru că vrem să continuăm împreună".
sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com