Click: Mutu, «fenomen» 101 la sută!

Aşa cum îi stă bine unui adevărat număr 10, lui Adrian Mutu nu-i lipseşte încrederea în forţele proprii.

În România i s-a spus “Briliantul”. Apoi italienii l-au considerat un “Fenomen”, supranume de care se mai bucură brazilianul Ronaldo sau francezul Benzema. Mutu pare să fie copleşit de atenţia şi admiraţia care i se acordă. “Pe o scară de la zero la o sută, cât de mult îţi place apelativul Il Fenomeno?”, a fost întrebat românul de presa italiană. Răspunsul lui Mutu a venit implacabil. “101!”.
După trei sezoane în curtea Fiorentinei, piteşteanul este conştient de faptul că a devenit un lider al formaţiei “viola”.



“E adevărat că mă simt un jucător important. Însă nu mă consider un simbol pentru Firenze, aşa cum este de exemplu Antognoni”, a spus Mutu pentru “La Nazione”. Deşi uneori l-au contestat violent, fanii de pe “Artemio Franchi” îl iubesc necondiţionat.
O spune chiar Mutu. “Sunt extrem de încrezător în calităţile mele. Dacă mă simt un fenomen? Îmi ajunge faptul că suporterii mă consideră printre cei mai buni jucători din lume. Să zicem între primii zece”, a mărturisit internaţionalul român.
“Vreau să joc cât mai multe partide. Golurile vor veni în consecinţă”, a mai spus Mutu, aşteptat să revină mâine în echipa Fiorentinei, contra lui Belluno. “După antrenamente, prefer să merg direct acasă, la familie. Important e să mă înţeleg cu colegii pe teren”, a încheiat “Fenomenul”, comentând atmosfera din vestiarul toscanilor.
Adrian Mutu a marcat pentru Fiorentina 54 de goluri, evoluând în 104 meciuri

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com