Costin: "Mutu ne-a refuzat ajutorul pentru că nu i-am cerut comision"

Dumitru Costin, preşedintele Asociaţiei Fotbaliştilor Amatori şi Non-amatori (AFAN), a afirmat că a încercat să-l ajute pe Mutu în cazul litigiului cu Chelsea, însă jucătorul Fiorentinei a tratat superficial această situaţie. Costin este de părere că Mutu a greşit bazându-se doar pe avocaţii din Italia şi îşi exprimă nedumerirea în legătură cu faptul că niciunul dintre cluburile care au avut beneficii de pe urma lui Mutu, nu au fost chemate la proces.


"Noi am încercat să îl ajutăm pe Mutu prin toate mijloacele şi chiar aveam artileria necesară pentru a suspenda cazul. Am fi instituit o comisie la Parlamentul European, iar TAS nu s-ar fi putut pronunţa până când nu s-ar fi cercetat speţa. E un caz fără precedent, unul extrem de periculos. Am vrut să îl ajutăm fără niciun fel de pretenţie financiară, dar lui i s-a părut dubios acest lucru, că nu îi cerem comisioane cum fac alţii. Ne-am ocupat şi noi cât am putut, apoi nu s-a mai putut continua nimic fără acordul lui. Dar pun şi eu o întrebare. De ce cluburile care au profitat de el nu au fost chemate la proces? Nu s-a gândit nimeni", a declarat Costin pentru Newsin, citat de sport.ro.
Conducătorul Asociaţiei Fotbaliştilor Amatori şi Non-amatori din România afirmă că atacantul nu s-a implicat cu seriozitate în acest caz. "Am vorbit cu el când a venit cu Fiorentina la Bucureşti pentru meciul cu Steaua şi urma să ne vedem a doua zi la Marriott. Ne-am dus acolo, aşa cum am stabilit, însă am aşteptat degeaba. L-am sunat pe Mutu şi mi-a zis că e în aeroport. Am discutat şi cu naşul său, dar degeaba, nu am reuşit să luăm legătura directă cu el, nici măcar în Italia. A tratat cu superficialitate cazul şi acum s-a ajuns aici".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com