Mutu:"Sunt multumit de starea mea fizica"

Dupa meciul Fiorentina - PSG incheiat cu scorul de 3-0 in favoarea francezilor, Adrian Mutu, a spus ca este doar un meci amical, desi nimanui nu-i place sa piarda.

"Noi nu trebuie să ne gândim la cei care nu au fost in seara asta, eu ma gandesc la cei care au fost aici pentru a întâmpina echipa şi pentru asta eu le multumesc, am fost primiti foarte bine. Nimanui nu-i place sa piarda, dar sa nu uitam ca suntem in perioada de pregatire. Sunt sigur ca vom fi pregatiti pentru meciul din preliminariile Ligii Campionilor. Noi ştim ce am greşit în seara asta şi trebuie să ne corectam rapid greşelile, pana la confruntarile din Champions Leque. Meciul din seara asta primul joc pentru mine, după 4 luni de agonie, a fost primul meu test real si a mers mai bine decat ma asteptam. Imi place noua mea poziţie tactica, dar nu este ceva nou pentru mine".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com