Uite ce manea îi cântă Adi Minune lui Mutu la telefon!

Atacantul român a dezvăluit că atunci când i se face dor de ţară îl sună pe manelistul Adrian Minune, iar acesta îi cântă la telefon! Maneaua preferată a lui Mutu este "Ce-aveţi voi, duşmani, cu mine?".


"Adi Minune nu a mai fost de multă vreme pe aici. De câte ori îl ascult îmi aduc aminte din România. Tuturor le plac manelele, chiar dacă nu recunosc. Îl mai sun pe Adi Minune, o dată la trei patru luni, să îmi cânte la telefon. Mă face să mă simt bine", a mărturisit Mutu, din Italia, într-un interviu pentru emisiunea CanCan TV de la Kanal D.

Versurile melodiei "Ce-aveţi voi, duşmani, cu mine?", maneaua preferată a lui Mutu în interpretarea lui Adi Minune:

Ce-aveţi voi, duşmani, cu mine?
Nu vă fac nici rău, nici bine,
De ce voi mă duşmăniţi,
Că am banii mei munciţi?
Mă vorbesc duşmanii mei,
Că sparg miile de lei,
Ce le pasă la duşmani,
Ce fac eu cu ai mei bani?

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com