Şi tatăl lui Mutu a fost abordat de vrăjitoarea Vanessa! "M-a sunat să îmi spună că cineva vrea să îi facă rău lui Adi! I-am închis telefonul în nas!"

Scandalul declanşat de Oana Zăvoranu în ceea ce priveşte înşelăciunile pe care le practică vrăjitoarele Vanessa şi Melisa a luat amploare. După ce în presă au apărut diverse informaţii că mai mult vedete le-ar fi trecut pragul vrăjitoarelor, acum ies la iveală şi alte lucruri interesante.

Oana nu a fost singura lor victimă, Sânziana Buruiană fiind şi ea "încercată" de vrăjitoare, dar şi Adi Mutu. Tatăl fotbalistului de la Cesena a spus că până şi el a fost contactat de Vanessa, dar că nu a acordat deloc importanţă acestui subiect.

"Eu nu ştiu nimic despre relaţia lui Adi cu vrăjitoarea Vanessa sau ce e cu vrăjitoriile. Eu vă povestesc ce am păţit eu. M-a sunat cineva şi la început nu a vorbit, apoi m-a sunat de pe alt număr şi mi-a cerut să vorbească cu soţia mea. Nu i-am dat-o pe Rodica, dar am interogat-o eu. Mi-a zis că e vrăjitoarea Vanessa şi că o persoană Mara vrea să îi facă rău lui Adi, că i-a adus nu ştiu ce haine, în fine. Soţia mea era în Italia, la Adrian şi am sunat-o, i-am spus ce s-a întâmplat şi i-am zis să nu răspundă la astfel de telefoane. Apoi nu s-a întâmplat nimic şi la ceva timp m-a sunat şi pe fundal se auzeau ţipete de copil. Mi-a transmis că e de la un ziar din România, moment în care i-am spus că minte, că ştiu cine e şi i-am închis telefonul. ", a povestit Spiridon Mutu, tatăl fotbalistului de la Cesena, la emisiunea lui Capatos.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com