Mutu crede că mai poate ajuta «naţionala»: "Am timp să îl întrec şi pe Hagi"

Atacantul Adrian Mutu spune că e află la dispoziţia selecţionerului Victor Piţurcă pentru următoarea campanie de calificare, cea pentru Mondialul din Brazilia din 2014.





"Am timp să îl întrec şi pe Hagi, dar nu asta e problema. A devenit din ce în ce mai greu să le dai echipelor mici cîte 4-5 goluri. Mai e pînă la următoarea campanie, nici nu ştiu echipele cu care am picat în grupa de calificare. Am înţeles că nu sînt foarte puternice. 

Nu depinde de mine, dar atît timp cît joc fotbal la un nivel bun, unul la care să nu mă fac de rîs, sînt disponibil şi pentru echipa naţională. Cînd nu voi mai putea, voi lăsa loc la alţii"
, a spus Adrian Mutu la GSP TV.

Gică Hagi are 35 de goluri pentru echipa naţională, în timp ce Adrian Mutu are cu unul mai puţin.

124 de selecţii a strîns Hagi la echipa naţională, în timp ce Mutu a bifat pînă acum 71 de partide

e numărul turneelor finale la care a participat "Regele" (CE '84, '96, 2000 şi CM '90, '94, '98), iar "Briliantul" a trecut doar prin două (CE 2000, 2008)

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com