Mutu: “Juve, eu as fi ramas si in Serie B”

Intr-un interviu acordat cotidianului Gazzetta dello Sport, Adrian Mutu a rememorat perioada petrecuta la Torino si a prefatat meciul cu Juventus

“Ziarele au scris ca impotriva celor de la Genoa am inscris un gol alla Totti si un gol alla Del Piero. Inteleg acest lucru, deoarece suntem in Italia. Dar daca am fi fost in Romania toti ar fi scris ca am marcat doua goluri alla Mutu.” – Atacantul Cesenei, dupa doppietta din etapa trecuta care l-a relansat in acest sezon de Serie A, si-a recapatat increderea unui campion cu executii de exceptie, chiar in saptamana care se incheie cu partida contra lui Juventus, una dintre marile echipe la care a evoluat de-a lungul carierei sale.



Mutu, maine asteapta Juve: care sunt amintirile tale legate de clubul bianconero?

“La Torino am petrecut 18 luni foarte frumoase, castigand doua titluri. Primul mi l-au facut cadou colegii mei, al doilea l-am castigat ca protagonist. Apoi scandalul din fotbal a anulat acel titlu, insa pe teren noi am muncit pentru el si l-am meritat, fara favoruri din partea nimanui. Aceea este amintirea cea mai frumoasa si cea mai urata a experientei mele juventine.”

Aveai un coleg preferat?

“Am legat un raport stras de prietenie cu Ibrahimovic, deoarece imparteam camera de hotel. Del Piero? A existat si exista in continuare un raport de respect intre noi, desi din punctul de vedere al caracterului suntem diferiti.”

De ce ai plecat de la Juve?

“Toti cunosteau deznodamantul scandalului. Cei mai buni jucatori au fost cedati, societatea a decis sa ma trimita la Fiorentina, eu in schimb as fi ramas si in Serie B, deoarece Juve este intotdeauna Juve si in plus faptul ca am mers la echipa viola nu pot spune ca a fost in avantajul meu, deoarece in primul an am riscat sa retrogradam.”

Cum vezi echipa lui Conte astazi?

“Este liderul, are multi jucatori de valoare. Respecta caracterul antrenorului sau, o mare echipa cu spiritul de sacrificiu al unei provinciale. Da, aceasta echipa a lui Juve poate sa castige titlul, desi nu este favorita.”

Dupa scarita executata in fata lui Frey, daca duminica se va intampla sa bati un alt penalty, vei incerca ceva asemanator si contra lui Buffon?

“In primul rand contra lui Gigi am ratat deja doua penalty-uri: unul mi l-a aparat in nationala la Europene, celalalt l-am executat pe langa intr-un meci Parma-Verona in urma cu zece ani. Acum ar fi deja bine sa am ocazia de a executa un penalty la Torino, cum o voi face ma voi gandi apoi. Nu vreau sa ii dau un avantaj lui Buffon.”

Poate Cesena sa obtina un rezultat bun?

“Suntem motivati si increzatori datorita momentului nostru pozitiv. Si Juventus este intr-o forma extraordinara, dar absenta lui Pirlo va fi un avantaj pentru noi: in lume putini sunt jucatorii pe acel post cu inteligenta si executiile lui Andrea, desi la Juve exista multi jucatori importanti, capabili sa-l inlocuiasca bine.”

Cum s-au schimbat Cesena si Mutu in ultimele saptamani?

“Arrigoni ne-a transmis incredere si motivatie. Noul antrenor m-a readus pe postul meu natural, in timp ce antrenorul precedent ma vedea ca un varf impins, ceea ce nu imi convenea. Imi pare rau pentru Giampaolo, o persoana placuta si un antrenor bun, dar era normal sa exista o schimbare, deoarece echipa era dominata de confuzie.”

Poate ca in vara v-ati supraestimat?

“Eu continui sa cred ca aceasta echipa a Cesenei n-ar trebui sa lupte pentru evitarea retrogradarii, ci are un lot de mijlocul clasamentului, insa Arrigoni ne-a invatat ca daca nu luptam cu obiectivul de a ramane in Serie A, nu putem spera sa ajungem mai sus. Are dreptate el.”

In iulie ai spus ca la Cesena vrei sa devii o persoana mai buna. Cum decurge acest proces?

“Bine, pana acum ca fotbalist imi dau nota cinci, deoarece sunt sub media de goluri (trei in noua meciuri), dar ca persoana sunt fericit in acest oras, asadar imi dau un opt. Obiectivul meu este sa ajung sa merit un zece. Atat pe teren cat si in afara lui.”

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com