Interviu eveniment cu Adrian Mutu din Italia! Vezi ce zice despre sotia lui, unde face vacanta si daca s-ar intoarce in Romania

Adrian Mutu suspinda din Italia dupa Romania: "Il sun din cand in cand pe Adi Minune sa-mi cante manele la telefon"

Intrat în direct prin videotelefon Briliantul a dezvăluit planurile sale de vitor, despre locurile unde vrea să îşi petreacă vacanţa.

"Nici nu simt că e Crăciun aici pentru că este mereu cald. În loc de sarmale mănânc salată. Sigur că a venit şi la noi Moş Niculae. Băiatul meu este şi al soţiei mele. In vacanta ma duc sa imi vizitez socrii. In zona acolo sunt foarte mulţi români. Mie imi place să mănânc iar Consuelo gateste foarte bine mancare dominicana. Avem în plan şi al treilea copil. Daca imi spun fetele mele că se indrăgostesc de un fotbalist, ma mut din ţară.Stam intr-o casă foarte frumoasă. Preşedintele de la club a făcut un mare efort financiar pentru mine şi ii sunt foarte recunoscător. Cred ca echipa Romaniei trece printr-o reconstructie si nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor suporterilor. Ar trebui sa mergem mai departe si speram ca pe viitor sa facem lucruri mai bune. Cu putina incredere cred ca am putea face treaba buna. Cateodata gatesc, imi fac singur salata. De obicei ceea ce gatesc mananc doar eu. Tata imi spunea ca mama i-a cerut libertate si el i-a deschis usa de la bucatarie. De cand sunt aici mi-am mai făcut tatuaj dar nu pot să vi-l arăt. ", a declarat Mutu la CANCAN TV de la Kanal D.

Filmuletele video cu ceea ce a declarat Adrian Mutu le puteti vedea AICI

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com