Răzvan Lucescu s-a împăcat cu Mircea Sandu, dar nu vorbeşte cu Adi Mutu


Fostul selecţioner s-a împăcat cu Mircea Sandu, dar nu s-a împrietenit cu Mutu.



Un interviu cu Răzvan Lucescu nu este tocmai uşor de realizat, deşi antrenorul Rapidului este perceput ca un tip comunicativ. După mai multe insistenţe, "principalul" echipei de lângă Podul Grant acceptă să poarte un dialog cu reporterii EVZ.

Răzvan Lucescu a stins conflictul cu Mircea Sandu, preşedintele FRF, dar îl ţine la distanţă pe Adrian Mutu, fotbalistul-problemă pe care l-a avut la echipa naţională. 


Ai primit vreun mesaj de Crăciun de la Mircea Sandu? Dar de la Adi Mutu?

Nu (n.r. - râde)... Dar să ştiţi că am mai vorbit cu preşedintele Mircea Sandu şi după ce am plecat de la echipa naţională. Indiferent de ce s-a întâmplat, nu uit că el şi Ionuţ Lupescu mi-au oferit o şansă extraordinară, aceea de a fi selecţionerul naţionalei României. A fost o experienţă bună din toate punctele de vedere, am învăţat foarte multe în această perioadă. Am învăţat inclusiv să mă detaşez de critici, să nu mai pun totul la suflet. Cât despre Adi Mutu, n-am mai vorbit cu el de la meciul cu Bosnia, din vară. 

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com