Piţi către Adi Mutu: "Ce face căpitanul meu?"

Adi Mutu (32 de ani) petrece câteva zile de vacanţă în ţară. Autorităţile din Buşteni au profitat de ocazie şi l-au învestit pe “Briliant” cu titlul de “Cetăţean de onoare”. Dincolo de festivismul zilei de miercuri, încheiată în crama primarului Emanoil Savin, cu delicatese din urs şi din mistreţ, asortate la un pahar cu vin, Adi ne-a acordat un interviu în care a vorbit despre fotbalul românesc, trecut, prezent şi viitor.



Libertatea: Adi, cum te simţi în vacanţă?

Adrian Mutu: Bine. Uite, venisem aici, la Buşteni, să ne ozonificăm plămânii... Că e aerul mult mai curat decât la Bucureşti. Dar domnul primar ne tot provoacă: ba o brânză cu ştaif, ba o afinată, ba un vin vechi de câteva decenii, ca să nu mai zic de crama dânsului. Ne-am lins pe degete cu cârnaţii din carne de urs şi de mistreţ.

Ai venit la Buşteni direct de la Saint Tropez...

Au fost zile frumoase, la soare, cu familia. La Cannes ne-am întâlnit şi cu domnul Savin. Am petrecut două zile minunate la Mediterana. Am avut un iaht închiriat şi am mers până la Saint Tropez.

În Republica Dominicană, la rudele din partea Consuelei, ai apucat să ajungi?

Da, a fost perfect. Am fost şi la Roma, ne-am relaxat în familie.

Apropo, soţia te-a convins să rămâi în Italia?

Asta aţi scris voi (râde)! Nu, Cesena chiar a făcut cea mai bună ofertă. Bineînţeles, a contat şi faptul că rămân aproape de Florenţa. Maya trebuie să meargă la grădiniţă, Adriana se pregăteşte de şcoală, era greu să ne mutăm. Aşa că am ales cea mai bună variantă.


La lot, stă singur în cameră


Urmează un nou sezon...

Voi încerca să dau tot ce am mai bun pentru Cesena. Pretenţiile sunt mari, sper să reuşesc.

Şi naţionala? Acolo e durerea noastră...

Va fi bine! Chiar miercuri mi-a telefonat noul antrenor. “Ce face căpitanul meu?”, aşa m-a abordat nea Piţi. Aşa e dânsul, mobilizator! Vă daţi seama, m-am simţit bine! Dorea să ştie cum e cu Cesena, ce gânduri am! A rămas să ne vedem vineri (n.r. - azi), în Bucureşti, la o cafea.

Păi, nu Chivu era căpitanul generaţiei voastre?

Cum îl ştiu eu pe Cristi, nu-şi va întoarce niciodată decizia de a se retrage de la naţională. În schimb, nea Piţi s-ar putea să-l convingă pe Rădoi să revină. Ne-ar fi foarte util!

Tu nu te-ai plicitisit de naţională?

Niciodată! Cred că sunt cel mai vechi din lot! Joc pentru România de prin 2000. Îmi pare rău că nu mai e Contra, cel cu care am fost coleg de cameră în cantonamente ani întregi! Să ştii că de când nu mai e la naţională, stau singur! Nu e un moft, aşa ne-am promis unul altuia când ne-am despărţit.

Mai sunt şanse la calificare la Euro 2012?

Cu nea Piţi, da! E profesionist, are şi noroc, toate atuurile necesare marii performanţe. Alături de dânsul am realizat două calificări, au fost şi câteva episoade mai neplăcute, dar de fiecare dată ne-am dat mâna şi am continuat împreună!

Răzvan Lucescu?

Îmi pare rău! Atât pot să spun! Pe noi nu ne-a anunţat că pleacă, deşi presa a tot vehiculat varianta asta. Dar i-am demonstrat că suntem alături de el. Îmi pare rău de Răzvan! Important este să respectăm dorinţa suporterilor şi să ne calificăm!

Prin baraj, sau direct?

Cât timp sunt şanse matematice, nu văd de ce nu am spera chiar şi la primul loc! Să batem noi Luxemburgul şi Franţa, acasă, apoi vom vorbi altfel.


Aici a dormit «Briliantul»!


Doar 18 ore a poposit Adrian Mutu în Buşteni. “Briliantul” a fost găzduit în apartamentul de lux din Hotelul Alexandros, care i-a aparţinut cândva lui Nicu Ceauşescu, fiul fostului dictator Nicolae Ceauşescu.

Mutu a fost primit în Buşteni ca un rege. Primarul Emanoil Savin i-a oferit atacantului Cesenei apartamentul de lux din hotelul pe care-l patronează.

“Pe vremuri, aici venea Nicu Ceauşescu. Acum, locul l-am păstrat pentru Adrian. Are toate facilităţile unei locuinţe de lux. E firesc să-l tratăm ca pe un oaspete de seamă. Acum, el e «Prinţişorul»”, ne-a declarat Savin, făcând aluziela apelativul cu care era cunoscut fiul cel mic al lui Nicolae Ceauşescu.

Libertatea a pătruns în apartament la puţin timp după ce Mutu îl părăsise. De fapt, “Briliantul” nici n-a poposit prea mult aici. Conform unor surse, el a ajuns în cameră în jur de 4.00 dimineaţa şi, după doar 5 ore de somn, a zbughit- o spre Bucureşti.


I-au cântat şi lăutarii


Muzicanţii care i-au cântat lui Mutu (medalion) la Buşteni, i-au făcut fotbalistului o dedicaţie specială: “Mutu face pe nebunu’ / Vrea doar la pagina unu/ Cine-mparte azi dreptatea / Numai ziarul Libertatea“.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com