Adrian Mutu a fost invitat să participe la o campanie antidoping, dar nu a fost de găsit

Preşedintele Agenţiei Naţionale Antidoping, Graziela Vîjială, a declarat vineri, într-o conferinţă de presă, că a dorit să-l contacteze pe Adrian Mutu pentru o campanie împotriva dopajului, însă acesta nu a fost de găsit.



"Pe Mutu am vrut să-l băgăm într-o campanie educativă, apropo de sibutramină şi suplimentele alimentare. A fost imposibil să luăm legătura cu el, am avut nu ştiu cîte telefoane de la Federaţie şi n-am reuşit. Eu cred că ar fi acceptat să participe la această campanie pentru că i-am fi îmbunătăţit imaginea cu spotul făcut", a spus Vîjială.

În viitor, Adrian Mutu va fi din nou invitat de către oficialii agenţiei. "O să încercăm din nou să îl contactăm pe Adrian Mutu pentru această campanie. Oricînd invitaţia noastră este deschisă pentru el. Poate să meargă prin şcoli. Dacă nu în această campanie, în alta, îi găsim ce să facă", a adăugat preşedintele ANAD.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com