Libertatea: Învaţă bine şi Mutu te premiază!

Puştii au un motiv în plus pentru a se pregăti cât mai bine pentru sesiunea de toamnă a bacalaureatului, care va începe la sfârşitul lunii viitoare. Adolescenţii “tocesc” acum şi pentru un premiu inedit: o excursie în Italia, unde vor petrece un weekend cu Adrian Mutu (32 de ani), vedeta naţionalei şi a Cesenei.



Faptul că mai mult de jumătate din elevii care au susţinut examenul de bacalaureat anul acesta au clacat ruşinos a stârnit rumoare nu numai în mediul şcolar. Ecoul acestui eşec istoric a trecut graniţele României, uimindu-l şi pe Adrian Mutu, atacantul legitimat în Italia, la Cesena. “Nu mi-a venit să cred când am auzit câţi elevi au picat Bac-ul. Parcă mai bine se învăţa pe vremea mea. Până şi eu, care am urmat o carieră sportivă, n-am neglijat acest test. Îi mulţumesc tatălui meu, care, profesor fiind, nu m-a lăsat să fac această greşeală”, ne-a declarat “Briliantul”.


Întâi la restaurant, apoi la meci


Impresionat de rezultatele precare ale adolescenţilor noştri, Mutu încearcă să-i impulsioneze, oferin- du-le şansa de a vizita Italia gratis: “Cel care va obţine cea mai mare notă la sesiunea din toamnă va primi un premiu din partea mea: o excursie la Cesena. Sâmbătă se urcă în avion, vine la mine, vizităm oraşul, luăm masa la restaurant, stăm la taclale. Duminică mergem la stadion, eu pe teren, el în tribună. Îl asigur că va fi o experienţă de neuitat”, promite Mutu. “Singura condiţie e să înveţe foarte bine şi să aibă cea mai mare medie la Bac. Dacă sunt mai multe note de zece, tragem la sorţi câştigătorul. Vă urez baftă!”, le-a transmis vedeta naţionalei elevilor care vor susţine examenele la sfârşitul lunii viitoare.


Rezultatele, pe 7 septembrie


A doua sesiune de Bac începe pe 22 august. Pe 4 septembrie vor fi afişate rezultatele, după care vor fi depuse contestaţiile, iar notele finale vor fi afişate pe 7 septembrie. În altă ordine de idei, conform Ministerului Învăţământului, nivelul de promovabilitate a primei sesiuni a examenului de bacalaureat din acest an s-a ridicat la doar 44,74%.


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com