Spiridon Mutu:"Vreau să fie 1-0"


Tatal lui Adrian Mutu, Spiridon vorbeste intr-un interviul in "Societatea argeseana" despre meciul Romaniei cu Franta, despre fiul sau Adrian, si despre nepotelele lui Adriana si Maya.

Spiridon Mutu nu este genul de părinte care să-şi cocoloşească băiatul atunci cînd acesta joacă slab. Ori de cîte ori Briliantul a avut nereuşite, părintele său nu s-a sfiit să-l critice, aşa cum ori de cîte ori atacantul de la Fiorentina a jucat bine, tatăl l-a lăudat. Acum, înaintea partidei cu Franţa, Spiridon Mutu spune că meciul va fi unul foarte greu, dar că speră din tot sufletul ca naţionala să învingă. Mai mult, tatăl Briliantului povesteşte cum a trăit pe viu meciul Fiorentina – Steaua şi crede că cele două echipe se vor lupta pentru locul trei.


Ce părere aveţi despre meciul de sîmbătă, cu Franţa?
Nu prea îmi vine să zic nimic, şi asta pentru că mă tem foarte mult de acest meci.
Vă temeţi că o să pierdem?
Nu... mă tem pentru că este un meci... Dacă, Doamne fereşte!, pierdem, cred că şansele noastre de calificare se micşorează. Îmi este foarte greu să trăiesc un meci decisiv atît de devreme şi mă refer aici că de-abia a început grupa. Noi eram obişnuiţi să jucăm decisivele mai spre final. Uite că acum, după ce am pierdut cu Lituania, jocul cu Franţa a devenit capital.
Să înţeleg atunci că sînteţi pe-simist?
Nu sînt pesimist, încerc să vin cu picioarele pe pămînt. Nu vreau să mă îmbăt cu apă rece şi să spun că vom cîştiga fără probleme. Ştiu că o să fie o partidă foarte dificilă şi că trebuie să cîştigăm.
Dificilă din ce punct de vedere?
Păi sînt două aspecte. Unul legat de jucătorii români accidentaţi şi celălalt legat de importanţa punctelor puse în joc. Am avut ghinion teribil cu toţi aceşti băieţi care s-au lovit şi nu pot juca. Sper însă că ceilalţi vor face o figură foarte frumoasă.
Ce aşteptaţi de la Adi?
Ştiţi ceva? Nu mai vreau să aştept de la el nimic la meciul ăsta. Mereu am vrut ca Adi să joace bine şi să marcheze. De data aceasta vreau să marcheze orice jucător, vreau să fie 1-0 cu gol marcat în ultima secundă, vreau să înscrie Lobonţ... vreau orice numai să cîştigăm. Vreau chiar să dea un gol pînă şi natura, dacă se poate, numai să ne vină nouă cele trei puncte. Avem neapărată nevoie de această victorie. Un succes ar fi de aur, vă spun cu mîna pe inimă.
Deci fără pretenţii de la fiul dumneavoastră...
Ei... nu o luaţi chiar aşa! Normal că îmi pun speranţă într-un joc bun al lui Adi. Dar nu mai ţin neapărat să înscrie el. Poate lumea nu realizează, dar acest meci este extrem de important pentru fotbalul din România. Ar fi rău de tot dacă nu ne-am califica.
La Campionatul European, am făcut 0-0 cu Franţa...
Atunci ne era bun rezultatul acesta. Acum, nu! Dar cred că şi francezii s-au trezit după dezastrul de la Europene şi vor veni hotărîţi să cîştige la Constanţa.
Mergeţi la meci?
Momentan... aştept să văd ce îmi spune un nepot din Gorj. Poate mergem împreună la joc. Dar... pînă la urmă cred o să rămîn acasă la mine. Nu ştiu... mai vedem.

Sînt convins că ne vom închide bine cu Franţa

Adi este refăcut?
Acum, da. A avut însă momente foarte grele din pricina loviturilor primite. Nu a avut o accidentare foarte gravă care să-l ţină departe de gazon luni întregi, dar au fost accidentări mici şi sîcîitoare. Sper că acum totul este perfect. De fapt... am văzut şi eu prin ziare că s-a spus despre Adi că s-a certat cu antrenorul şi din acest motiv nu a jucat în etapa de duminică de la ita-lieni. Nu este nimic adevărat. Se lovise la genunchi şi din acest motiv nu a putut evolua.
Sîmbătă va juca?
Dacă îl bagă antrenorul... glumesc. Cred că este refăcut.
Credeţi că naţionala României va juca tot aşa de defensiv precum a făcut-o la Campionatul European? Vedeţi, aici este mai mult de discutat. Cu toţii ne dorim să cîştigăm meciurile cu 3-0 sau 4-0. Important este însă că nu putem să o facem, pentru că nu avem jucătorii necesari pentru aşa ceva. Fiecare echipă se pliază în funcţie de fotbaliştii din lot. Noi ce avem? Avem o linie defensivă puternică şi prin urmare aici stă cheia jocului. Sînt convins că ne vom închide foarte bine cu Franţa şi vom încerca să dăm lovitura pe contraatac sau la fazele fixe, acolo unde stăm destul de bine.
Aţi fost în Italia, la meciul Fiorentina-Steaua. Cum vi s-a părut jocul?
Vă spun sincer că Fiorentina a jucat slab. Nu am cum să laud echipa, chiar dacă Adi joacă acolo. Am suferit în tribună, dar pînă la urmă a ieşit bine pentru fotbalul românesc. Steaua a luat un punct care ar putea să fie valoros în economia grupei.
Evoluţia lui Adi cum o caracte-rizaţi?
Adi a jucat în nota echipei. Nu a excelat, dar nici foarte slab nu a jucat. Ideea e că Fiorentina nu mai joacă aşa cum o făcea anul trecut. S-a lăsat construcţia şi s-a trecut la mingi aruncate pe vîrfuri, ceea ce nu aduce nimic bun. Nu mai e Liverani la echipă şi asta se simte. În plus, nici Gilardino nu este în formă, iar pe Adi l-au chinuit accidentările.
Fiul dumneavoastră a fost înjurat de către suporterii români veniţi la stadion...
Am văzut meciul alături de Cămătaru şi Gigi Neţoiu şi ambilor nu le venea să creadă ce se întîmplă. Este incredibil cum nişte români îl înjură pe un alt român. Dar aceştia sînt huliganii şi cu asta am spus totul.

Fiorentina şi Steaua se vor bate pentru locul trei

Credeţi că va avea parte de acelaşi tratament şi la returul din Ghencea?
Sînt convins.
Vă veţi duce la meci?
Nu! Nici dacă mă invită personal Gigi Becali nu mă duc. Stau acasă şi măcar nu o să aud foarte bine cum va fi înjurat Adrian.
Credeţi că Steaua se poate califica în faza următoare a Ligii Campionilor?
Nu! După părerea mea, Fiorentina şi Steaua se vor lupta pentru locul trei. Vă daţi seama că nu îmi convine asta… îmi doream ca cele două echipe să meargă la braţ mai departe, dar nu cred că este posibil. Vreau să vă spun însă altceva. O să vedeţi că Fiorentina va juca la Bucureşti mult mai bine decît a făcut-o în turul cu Steaua.
De ce credeţi asta?
În primul rînd pentru că Steaua va trebui să construiască mai mult, să atace mai mult. Nu se va mai betona în apărare aşa cum a făcut-o la Fiorentina. Apoi Adrian şi colegii lui vor ieşi probabil din pasa proastă prin care trec şi vor evolua mult mai bine.

Adriana vorbeşte în trei limbi

Aţi fost şi la botezul Mayei. Cum a fost?
Aici îmi este mai greu să vorbesc, pentru că mie nu prea îmi place să discut despre lucruri mondene. A fost frumos… a fost ca la botezul unei nepoate.
Cum e fetiţa?
O frumoasă. Are obrajii umflaţi, aşa cum avea şi Adi cînd era mic. Şi cealaltă nepoţică este superbă. Adriana este o dulceaţă, îţi vine să o mănînci. Deja poţi discuta cu ea, chiar dacă are doar doi anişori.
Ce limbă vorbeşte?
Uite un lucru care m-a uimit. La vîrsta ei vorbeşte în trei limbi: română, italiană şi spaniolă.
Cum aşa?
Foarte simplu. În italiană vorbeşte cu Adrian şi Consuelo, în spaniolă vorbeşte cu bona şi Consuelo, iar în română cu soţia mea. Ea este cea care face „meditaţie” la română. De altfel, noi cînd mergem în Italia, Adrian ne spune să vorbim numai în română ca să se lege cît mai multe cuvinte de Adriana.
Adriana ştie că tatăl ei joacă fotbal?
Cum să nu! Ori de cîte ori trece prin faţa televizorului şi vede fotbal începe să strige: „Pai, papi, şut, gol!”
Cu ce echipă ţine?
E… cu cine să ţină? Cu toate echipele la care joacă Adi… glumesc. Momentan nu înţelege ea cum e cu echipele, dar pentru ea fotbalul înseamnă Adrian.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com