Alte declaratii dupa meciul Romania - Franta!


Gică Popescu:"Chivu nu se simte bine la mijlocul terenului, toată viaţa a jucat fundaş, nu se simte bine acolo. Adi Mutu nu este în formă.Nu este normal să se pună atâta presiune pe Mutu, chiar dacă în ultima vreme am stat numai în golurile lui. Dacă Mutu nu este în formă se vede că avem probleme, am dat un gol întâmplător şi unul din fază fixă"
Dumitru Dragomir:"Mă aşteptam la mai mult din partea lui Mutu şi Chivu, dar fără ei sîntem echipa care a pierdut cu Lituania. Cînd sînt ei pe teren, toţi ceilalţi se mobilizează altfel. Toţi marii fotbalişti ai lumii au avut şi căderi, lui Adrian Mutu îi trebuie linişte."
Gigi Becali:"Mutu nu mai este cel care era. Il vedeam sa faca ceva de exceptie".Gigi Becali si Mutu au fost in conflict inaintea meciului dintre Fiorentina si Steaua din Champions League. Seful din Ghencea l-a acuzat pe Mutu ca ar avea sa-i plateasca o datorie mai veche. Becali spune acum ca nu mai are nimic cu atacantul Romaniei:"Eu nu am avut niciodata nimic cu Mutu. Eu nu sunt dusmanos, au fost declaratiile lui si atat".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com