Ciudata atitudine!


Mi se pare foarte ciudata atitudinea lui Mourinho la adresa lui Adrian Mutu! Chiar foarte ciudata! Nu ma asteptam sa il critice pe Mutu, dar nici sa il laude, ma asteptam sa fie indiferent! Dar uite ca nu a fost. Si a raspuns la intrebarile jurnalistilor cu referire la Adi Mutu...ba chiar la si laudat ;)!

Ovidiu Ioanitoaia: Aţi fost corect şi cu Mutu?! Nu doar că l-aţi dat afară de la Chelsea, ba l-aţi şi împins spre o amendă astronomică.

Jose Mourinho: Da, 17 milioane de euro nu-s puţini. În realitate însă, nu eu i-am făcut-o lui Mutu, şi-a făcut-o singur.
Ovidiu Ioanitoaia: Cum adică?
Jose Mourinho: Un control antidoping l-a găsit pozitiv, dar nu eu comandasem controlul. La Chelsea, ca şi la Inter, asemenea teste se efectuează periodic, la intervale regulate. Sînt trecute în program, pentru a-i descoperi pe cei care se droghează şi, mai ales, pe cei care beau. Deduc că în România s-a interpretat greşit, eu n-am avut şi n-am nimic cu Mutu. Dimpotrivă, l-am apreciat totdeauna. Problema lui Mutu e cu Chelsea, nu cu Jose Mourinho!



claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com