Incredibil!!!


Alexandra Dinu si-a schimbat atitudinea! Daca pana acum cand venea in Romania vorbea tot timpul de Adi Mutu ca sa apara si ea prin ziare...uite se pare ca acum nu mai face la fel! Aflata in Romania pentru lansarea filmului in care a jucat pentru postul Acasa, Alexandra a refuzat sa mai vorbeasca despre Adrian (nici in ziare nu a mai prea aparut). Alexandra a spus cateva cuvinte unei ziariste de la Click, din care nu a putut trece neobservata declaratia:"Mi se pare o lipsă de respect la adresa soţiei lui Adi, dar şi la adresa iubitului meu, ca eu să mai discut despre fostul meu soţ". Chiar daca sunt "o critica" la adresa ei, nu pot sa nu remarc maturizarea ei in aceasta declaratie ;). Mataurizare care ma bucura! In Click Alexandra mai vorbeste si despre Mario, fiul ei cu Adi Mutu, care tocmai a incaput scoala:"În Italia, e obligatoriu să-ţi dai copilul la şcoală de la vârsta de 6 ani. Mario e un copil inteligent, face faţă. El oricum ştia să scrie şi să citească. Am fost împreună să cumpă-răm rechizite, ghiozdănel".

claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com