"Briliantul" recunoaşte că România nu merita victoria!


Chiar daca nu a facut un meci foarte bun, Adi a recunoscut ca dupa minutul 70 nu a mai putut sa alerge!

Adrian Mutu:"Ne propusesem să forţăm în primele 30 de minute şi am reuşit să dăm două goluri. La 2-0, francezii s-au enervat şi ne-au dominat total din acel moment. Franţa e mai valoroasă decât noi şi s-a văzut asta. Important e că s-a văzut o schimbare în atitudinea noastră. Multă lume se aştepta să pierdem, dar se vede că atunci când ne mobilizăm putem să facem mai mult. Rezultatul este echitabil, dacă am fi fost mai atenţi pe faza de apărare puteam câştiga.Mai mult de 70 de minute nu putem alerga la nivel maxim. Şi eu şi Petre am alergat mult, dar pur şi simplu nu mai puteam să ducem acest ritm. Nu am cerut să fiu schimbat, dar cred că antrenorul a văzut că sunt la capătul puterilor.Probabil că, dacă marcam, lor le-ar fi fost mult mai greu să revină. Asta e! Am fost ghinionist! Mingea a venit puţin cam sus şi nu am putut să o deviez cum trebuie. Sper ca pe viitor să ajung la 100%, pentru că am avut unele probleme. I-am spus lui nea Piţi că nu pot să fac ambele faze ale jocului mai mult de 70 de minute. Nu am cerut schimbarea, dar probabil s-a văzut că nu prea mai aveam benzină”.



sursa
sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com