Am zis? ... Nu am zis!!! :)))


Cam asa suna declaratile lui Victor Becali! Acesta spune că vorbele i-au fost interpretate şi că el nu a contestat niciodată valoarea lui Adrian Mutu.

Victor Becali:"N-am contestat valoarea lui Mutu, am spus doar că a făcut un meci slab în meciul de la Constanţa. El este liderul naţionalei şi mă aşteptam la mai mult din partea lui. N-am cum să contest vreodată valoarea lui, pentru că a demonstrat că e un fotbalist foarte bun."

Apai Becali astia...nici ei nu mai stiu ce zic la cat bazaie de mult.
claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com