ATENTIE! REVINE MUTU!


In conferinta de vineri Adrian si-a avertizat "prieteni" ca va revenii asa ca sa nu se bucure prea mult ghinionul lui.
Adrian Mutu:"De acum in colo voi acel Mutu care un ultimii doi ani a demonstrat ca poate rezolva o partida dintr-o singura atingere de balon, care isi motiva colegii si punea presiune pe adversar", sustine sus si tare Mutu, care s-a saturat sa stea in umbra lui Gilardino. "Anul trecut, cand ma treazeam dadeam gol, cand ma duceam la baie dadeam gol, cand ma urcam in masina, gol. In sezonul asta am avut parte numai de ghinion si accidentari. Insa, acum sunt bine, sunt la 80% din capacitatea mea si nu am nevoie de operatie. Mi-am dat seama in meciul cu Bayern, cand i-am dat una cap lui Oddo si nu am simtit nimic", glumeste Mutu, care se bucura si de sprijinul colegilor: "La Fiorentina am avut parte de un grup unit. Cand jucam la Inter erau o gramada de probleme de genul asta", mai spune atacantul.
claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com