Dainelli: "Mutu este afectat din cauza accidentărilor!"


Căpitanul formaţiei italiene Fiorentina, Dario Dainelli, a afirmat marţi, în cadrul unei conferinţe de presă, că atacantul român Adrian Mutu nu este în cea mai bună formă din cauza mai multor probleme fizice, dar este de părere că acesta le va depăşi în curând, informează Fiorentina.it.

"Pe Mutu l-am văzut astăzi, era liniştit ca de obicei. E normal că poate trece prin momente mai puţin uşoare, este o problemă fizică. El rămâne un adevărat campion", a spus Dainelli despre Mutu, care va efectua un nou control medical, potrivit presei italiene.

Căpitanul Fiorentinei a afirmat că şi el a fost criticat în acest sezon: "Cel mai important lucru pentru mine a fost că am revenit pe teren şi am vrut să demonstrez că nu există niciun dubiu în privinţa viitorului meu la Florenţa. Eu sunt mulţumit de jocul meu şi sper să mă menţin la acelaşi nivel".

El a adăugat că speră ca evoluţia Fiorentinei să fie din ce în ce mai bună în fiecare etapă şi consideră că toate criticile pot să fie constructive. "Este un campionat dificil şi echilibrat, iar partida cu Reggina nu este aşa de simplă cum pare. O să urmeze şi partida cu Bayern şi mă aştept ca Tony să facă un meci mare contra noastră. Eu mă simt un lider mai bun decât anii trecuţi"

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com