Adi trebuie sa se opereze? :O:O:O


Adrian Mutu e suspect de probleme la menisc, asa zic jurnalisti din Italia. In curand Adi va fii supus unui nou control medical de unde se vor stii mai multe despre accidentarea lui! Vestea a ajuns repede si la urechile lui Piti, care-si face griji.

Victor Piturca:"Am vorbit cu Mutu şi i-am spus că e foarte important să îşi revina şi să se opereze. Mutu a spus că vrea să se opereze şi asta îl sfătuiesc şi eu să facă cît mai repede. Eu am nevoie ca el să fie apt în această primăvară pentru naţionala României. Mă bazez pe el în aceste preliminarii".

Sper din suflat ca Adi sa nu tre sa se opereze, dar daca asta e mai bine pentru el, atunci asa sa faca :).
claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com