Petrescu: "Dacă nu interveneam eu, Mutu primea doi ani de suspendare"


"Mutu cred că şi-a dat şi el seama că l-am ajutat foarte mult în scandalul pe care l-a avut cu Chelsea. El o luase pe o cale greşită, îşi luase un antrenor italian care nu ştia cum stau lucrurile în Anglia. Putea să se ducă şi Gică Popescu şi Victor Becali, dar el nu putea să ia o suspendare mai mică de doi ani. Eu l-am ajutat să obţină doar nouă luni. Nu îi port pică lui Adrian pentru vorbele urîte pe care am auzit că le-ar fi spus despre mine. Îi doresc succes, mai ales că în ultimii ani a traversat cea mai bună perioadă din carieră"

sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com