Interviu cu Adrian Mutu!

Pentru cei care inteleg limba italiana puteti asculta ca a zis Adrian Mutu in conferinta de presa pe care acesta a sustinut-o in Italia. Pentru cei care nu inteleg limba italiana puteti citii care au fost cele mai importante declarati ale lui Adrian Mutu.



Despre meciul cu Napoli
"Va fi mai greu ca anul trecut. De asemenea, ei au inceput bine cu egalul de la Roma şi asta înseamnă ca joaca bine. Vor fi foarte agresivi, pentru a lua acasă cele trei puncte, dar si noi vom face acelaşi lucru".

Condiţie lui fizica
"Fizic m-am îmbunătăţit foarte mult. Problemele pe care le-am avut nu mai sunt şi sunt gata pentru mister. Pana acum am jucat putin, dar atunci când am fost numit în cauză, cred că am făcut bine. Acest mic mesaj de reamintire, de pregătire, cred că a fost foarte util atât fizic, cât şi psihologic".

Despre atacul Gilardino - Mutu comparabil cu atacul Mutu - Toni
"Gila este foarte puternic şi sperăm ca acesta continuă la fel. Vom vedea daca putem face mai bine decât ceea ce am făcut cu Luca".

Echipa Nationala
"Nu ma retrag de la nationala. Nu m-am gandit niciodata la asta. Se vrea doar sa se puna gaz pe foc".

Champions League
"Meciul de la Napoli ne va incalzi pentru Liga Campionilor. Meciurile cu cei mari din Liga nu ne sperie pentru ca avem destul timp sa ne acomodam cu meciurile tari. Imi doresc sa continuam rezultatele bune din ultimii doi ani".

Absenţa lui Gamberini
"Sunt ingrijorat pentru Alessandro accidentat, deoarece este important pentru noi. Este unul dintre cei mai buni din Italia pe postul sau".

claudya
sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com