Gică Popescu si cum intelege el fotbalul!!!=))


Of Doamne cati ipocriti sunt in fotbalul asta??? Cred ca niciodata nu o sa gasesc un numar exact ca de la o zi alta apar tot mai multi!!! Ia vedeti voi aici ce vede domnul Popescu despre Nationala: "Pe mine m-a surprins lipsa de diplomaţie a lui Piţurcă, trebuie să înţeleagă că echipa naţională a trăit datorită lui Mutu în ultimul an, a fost cel mai important jucător. În general, eu il consider pe Chivu cel mai important fotbalist de la naţională". Sa nu crede-ti ca am ceva cu Gica Popescu, il respect pentru tot ce a facut in fotbal. Dar sa il vezi pe Chivu cel mai importat fotbalist trebuie sa fi chiar...!=)). Eu inteleg ca a luat banii de pe urma lui Chivu, dar sa nu uita ca luat banii si de urma lui Mutu. Asa ca sa mai lase impocrizia si sa fie obiectiv. Si ca sa fie mai dur si mai destept mai declara si asta:"Mi-a zis şi mie Adi să nu îl cred pe Victor Becali, dar i-am spus că nu mă interesează ce probleme au ei doi. Totuşi,îl cred mult mai mult pe Victor decât pe Mutu. Repet, îl cred de 10 ori mai mult pe Victor Becali decât pe Mutu, ştiu eu de ce! Niciodată nu mi-a spus că ar fi semnat cu mine dacă mă "lepădam" de fraţii Becali. Mutu nu poate să judece activitatea mea fotbalistică. Poate să îşi dea cu părerea, dar nu are competenţa". Uneori e mai bine sa nu ne dam prea destepti... :)).

claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com