Care e Piturca?


Chiar nu mai inteleg nimic. Aseara la TVR Piturca a spus: "Am făcut prea multe pentru Mutu, nu are cum să nu mai vină la naţională. Am o relaţie foarte bună cu el, ne pupăm, ne luăm în braţe de fiecare dată când ne vedem. M-a deranjat faptul că nu a infirmat imediat zvonurile potrivit cărora vrea să se retragă". Aceasta declaratie a selectionerul eu o inteleg, deoarece sa nu uitam ca dupa ce a lipsit mai mult de 7 luni de pe teren din cauza suspendarii pe care a primit-o in urma "episodului cocaina", Adrian Mutu a fost convocat la nationala de Victor Piturca, acesta din urma demostrandui lui Adrian ca are incredere si se bazeaza pe el. Dar astazi la sport.ro selectionerul l-a atacat pe Adrian spunand:"Mutu a plecat fără voia mea din banda stângă şi a ajuns al doilea vârf. Atunci s-a dereglat tot sistemul şi nu am mai avut consistenţă. Aşa le-am făcut cadou primul gol olandezilor. Atunci s-a terminat tot". Prin aceasta declaratie Piturca il scoate vinovat pe Mutu pentru pierderea meciului cu Olanda. Domnul Piturca are cam multe fete, tot azi la sport.ro a declarat:"Si pe Chivu si pe Mutu vroiam sa ii iau cu Lituania" desi dupa conferinta de presa de la meciul Romania - Lituania, Piturca a spus: "Mutu si Chivu nu puteau schimba soarta meciului". Si cu toate astea Mutu e "special" dupa cum zice Piturca:"Atmosfera la echipa nationala a fost buna. Cineva din anturajul lui Mutu a spus ca el nu o sa mai vina la nationala atata vreme cat eu sint selectioner. Nu cred asa ceva. Eu mi-am reprosat ca si Adrian Mutu trebuia sa vina la nationala. E normal ca toti jucatorii nationale sa intre exact atunci cand trebuie in pregatire. Adrian Mutu este un jucator special, este cel mai valoros jucator din nationala Romanie. Insa toti jucatorii sint egali in fata mea. Eu strig la el sa faca fata defensiva si cu echipele mici. El ramane sus si il rog tot timpul sa se intoarca. La Olanda nu exista jucatori care sa nu faca si faza defensiva". Ce sa ma inteleg...? Oare e conflict? Oare cum gandeste Piturca? Oare cat de mult il influenteaza Gigi Becali? Cam multe intrebari...

claudya
sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com