Mascarada familiei Becali!!!


De 2 saptamani Mutu nu mai este lasat in pace.Atacat din toata partile se gandeste serios sa se retraga de la nationala si bine face.Nimeni nu-l apreciaza asa cum trebuie si de ce acum sa dua el povara calificarii pe umarul sau daca ceilalti "desculti " nu sunt in stare.Ar fii o replica frumoasa din partea lui Mutu anutandu-si retragerea ca nu merita sa se zbata pe teren pentru un popor de lingai.

Familia Becali ataca si iar ataca.Oare pana cand???

Gigi Becali este de părere că retragerea lui Mutu de la naţională este o înscenare şi că aceasta nu-l va afecta în niciun mod pe Piţurcă.

"Mă doare direct în pălărie de retragerea lui Mutu. Ca fotbalist nu poţi să-i conteşti valoarea că e cel mai bun fotbalist de la echipa naţională, dar nu mă intereseaza. El crede că Piţurcă e prea mare prieten cu mine, cu Giovani şi cu Victor, noi l-am atacat în ultima vreme pe Mutu şi cred că din cauza asta vrea să se retragă. Am răbufnit când am văzut ca nu mi-a dat Mutu de 5 ani banii, dar nu ma mai interesează, dar ruşinea rămâne la el. Să fie sănătos, nu vreau să mă mai cert cu el. Tot el am văzut că e obraznic. Zicea ceva de musculiţe şi nu mai ştiu eu ce, nici nu ştiam despre e vorba şi i-am zis să-mi zică şi mie. Şi mi-a zis că s-a referit că Giovani şi Victor care mă influentează.
"Cand ajungi bogat sunt multe musculite în jurul tău, dar eu nu pot să le iau în seamă. Eu sînt vultur, iar Mutu nu poate să fie vultur. Lui i-a dat Dumnezeu talent şi aşa a făcut bani. Eu i-am zis: "Bă, tu vrei să fi mafiot?! Lasă-te de fotbal pentru că nu poţi să faci şi fotbal şi să fii şi mafiot". Mutu i-a scris azi lui Victor un mesaj care suna în felul următor: "Băi limbutule, tot aşa tare în gură o să fi şi cînd vom fi faţă în faţă?". Păi Victor îl bate pe Mutu şi cu ochii închişi, şi cu o mînă legată la spate".
"El este o pierdere pentru echipa naţională, dar naţionala nu stă doar într-un singur jucător. Bine, la ora asta ne lipseşte fiindcă el este mai răsărit dintre toţi. Echipa este un pic demoralizată şi Mutu ar fi fost bun ca să le dea curaj jucătorilor şi încredere".

"Azi Victor a primit un mesaj de la Mutu care suna aşa: 'Bă limbutule, tot aşa tare în gură eşti şi de faţă cu mine?' . Eu i-am zis lui Mutu să-şi vadă de talentul lui. Păi el vrea să se facă mafiot? Echipa naţională nu stă în Mutu. La ora asta ne lipseşte pentru că este cel mai răsărit de la naţională"


sursa1
sursa2

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com