Gigi Becali si parerile lui maiestre:))!


M-am saturat de toti BECALI de pe planeta asta. X( . Sunt sigura ca Gigi Becali a facut tot acel "scandal" cu banii doar pentru ai atrege lui Adi atentia de la fotbal. In seara asta la GSPTV Gigi Becali s-a dat in spectacol.

Gigi Becali:"M-am lamurit de Mutu. Nu mai am nevoie de banii lui. Ce pot sa ii fac? Cand o sa termine cu fotbalul poate o sa mi dea el. Cand o termine cu vedetisemele. Nici nu imi trebuie dobanda. Nu ii pregatesc nimic special. Oricum avea o primire extraordinara in Ghencea. El este foarte iubit in Ghencea."

Sunt mai mult decat sigura ca suporteri stelisti o sa isi arate incultura in meciul cu Fiorentina din 10 decembrie. Dar la urm urmei la ce sa te astepti ... cine se aseamana se aduna.

P.S. Eu respect adevarati suporteri ai Stelei care inainte de suporteri sunt oameni si romani.

claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com