Regretul lui Mutu: "Dacă aş fi făcut alte alegeri, acum aş fi fost un candidat la Balonul de Aur"

Adrian Mutu este din nou vedetă în Italia. Cele două goluri marcate în meciul cu Genoa l-au adus din nou în centrul atenţiei presei din peninsulă. Cu acest prilej, jurnaliştii de la Corriere dello Sport i-au solicitat un amplu interviu.

Întrebat ce moment din cariera lui ar schimba dacă ar avea ocazia să se întoarcă în trecut, Adrian Muttu a răspuns că dacă ar fi făcut alte alegeri, acum probabil ar fi fost probabil un candidat la Balonul de Aur.



"Multă lume mi-a spus că ar fi trebuit să fac alte alegeri în viaţa mea. Aşa a fost să fie, acum mă intersează doar să îmi fie bine în prezent pentru a-mi construi un viitor cît mai bun. Poate, dacă aş fi făcut alte alegeri, acum aş fi un candidat la Balonul De Aur, însă prefer să nu mă gîndesc la asta.", a afirmat Mutu.

"Totti mă ruga să vin la Roma"

Internaţionalul român a vorbit şi de interesul pe care AS Roma l-a avut pentru el în urmă cu trei ani şi jumătate.

"M-am gîndit să merg la AS Roma. Am simpatizat mereu acest club, pentru tot ceea ce există la echipă, dar şi pentru suporerii ei. Vorbisem de mai multe ori cu Totti. Sînt în relaţii bune cu el, ne respectăm reciproc. Uneori mă suna şi îmi spunea să vin la Roma. Mi-ar fi făcut plăcere să joc cu el, însă, din păcate, nu a fost posibil", a mai declarat Mutu

"Speram să avem mai multe puncte"

Mutu a vorbit şi despre situaţia Cesenei. După 13 etape, echipa internaţionalului român ocupă penultimul loc în Serie A cu doar două victorii şi trei egaluri.

"Mă aşteptam să fie puţin diferit la Cesena, credeam că va fi un pic mai uşor. Mi-am imaginat că vom avea mult mai multe puncte după 13 etape. Avem jucători cu experienţă şi tineri de valoare, deci şi resurse pentru a ne salva de la retrogradare", a mai spus Mutu.

"Îmi lipsea golul. Sunt fericit pentru cele trei puncte obţinute cu Genoa. Aveam nevoie de continuitate după succesul cu Bologna." (Adrian Mutu, despre cele două goluri înscrise în meciul cu Genoa)

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com