Adrian Mutu l-a umilit pe kosovarul Berat Racaj înainte de a-l bate? "Mi-a spus ca nu valorez nimic"

Ospătarul kosovar bătut de Adrian Mutu (32 de ani) pe 23 octombrie anul trecut, Berat Racaj (29 de ani), pretinde că atacantul român a fost şi bădăran, nu doar violent în noaptea incidentului. Victima a mai dezvăluit că a respins o ofertă de împăcare din partea fotbalistului, considerând-o insuficientă.



Aşteptând ca justiţia italiană să-i facă dreptate, Berat Racaj a rezumat incidentul petrecut în noaptea de 23 octombrie 2010 şi desfăşurarea ulterioară a evenimentelor din acest caz. Ospătarul kosovar, pe atunci angajat al discotecii Full Up din Florenţa, pretinde că Mutu l-a şi umilit înainte de a-l umple de sânge.


Vrea să-i dea o lecţie «Briliantului»


“Înainte de a-mi da doi pumni şi de a mă călca pe cap, Mutu mi-a spus că are un cont deschis la respectivul local şi că eu nu valorez nimic, că sunt un nimeni”, a declarat recent Racaj pentru cotidianul La Nazione. “Niciodată nu a încercat să-şi ceară scuze. Oferte de împăcare? A existat una, este adevărat, dar nu vreau să vorbesc despre cifre. Eu şi avocatul meu am considerat-o insuficientă”, a continuat kosovarul, care speră ca justiţia să-i dea o lecţie fotbalistului român şi tuturor celor care se comportă asemenea lui. “Aştept să mi se facă dreptate şi sper că va fi dată o lecţie celor care cred că pot face tot ce doresc doar pentru că au bani şi putere”, a mai afirmat Berat Racaj.


Fotbalistul român, acuzat de minciună


Berat Racaj pretinde că Adrian Mutu a minţit când a susţinut că a recurs la violenţă deoarece s-a simţit jignit de ospătarul kosovar. “Faptul că m-aş fi legat de naţionalitatea lui este o invenţie. De ce aş fi făcut-o, din moment ce amândoi eram străini în Italia? Mai ales că el este celebru aici”, a declarat Racaj.


Se teme de muşamalizare?


Berat Racaj a dat de înţeles că se teme de posibilitatea ca dosarul incidentului să fie muşamalizat din cauza celebrităţii agresorului. “Uneori mă întreb unde aş fi fost acum, dacă eu l-aş fi bătut pe Mutu”, a declarat ospătarul kosovar, care a plecat de la discoteca Full Up şi a început să lucreze pentru un alt restaurant din Florenţa.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com