Un cadou frumos!


Florin Costea îl admiră foarte mult pe căpitanul naţionalei, Adrian Mutu. Atacantul Universităţii poartă cu mândrie ghetele primite cadou de la „Briliant”, pe care e scris numele băiatului lui Mutu, Mario (foto). „Mă bucur mult că Adi Mutu mi-a dăruit perechea de ghete, îi mulţumesc şi sper să îmi aducă noroc pe viitor. De când mi-a dat Adi ghetele, joc foarte bine şi am dat patru goluri”, s-a lăudat Costea.

Victor Piţurcă explică gestul lui Florin Costea de a juca în ghetele lui Adrian Mutu, contra Stelei. Selecţionerul spune că "Briliantul din Bănie" este un băiat simplu şi idolul său e atacantul Fiorentinei şi de aceea a primit de la vedeta naţionalei ghetele cadou.
Victor Piturca:"Costea a fost la cel mai înalt nivel fizic, dar calităţile lui nu îl recomandă pentru postul de vârf împins. Lui îi place să vină din partea stângă, să fie în situaţie de `unu la unu` cu adversarul. El s-a integrat repede la naţională şi băieţii l-au primit foarte bine. E un băiat simplu. Mutu e idolul lui şi e un gest foarte frumos că i-a făcut cadou ghetele", a spus Piţurcă

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com