"Nu îmi place să fiu coordonator! Joc mult mai bine ca vârf retras!"


Atacantul Fiorentinei, Adrian Mutu, a declarat că este apt din punct de vedere fizic şi speră să nu se mai aibă parte de accidentări. De asemenea, acesta a spus că îl bucură faptul că Cesare Prandelli are încredere în el şi că preferă să joace ca al doilea vârf.
Adrian Mutu:"Sunt bine, m-am antrenat cu echipa şi sper să nu mai urmeze alte accidentări. Am analizat împreună cu antrenorul ultimele noastre prestaţii şi am încercat să găsim soluţii pentru a nu mai avea probleme. Va trebui să riscăm mai mult, dar în acelaşi timp nici nu trebuie să fim naivi. Sunt fericit că antrenorul Cesare Prandelli are încredere în mine şi că eu pot reprezenta imprevizibilul pentru adversari. Nu am jucat prea mult în rolul de coordonator de joc şi cred că dau un randament mai bun ca al doilea atacant. Există în lot jucători care se descurcă mai bine ca mine în poziţia de coordonatori. Nu ştiu pe cine va alege antrenorul pentru această poziţie, dar Fiorentina a pierdut şi cu mine şi fără mine în teren"

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com