Mutu:Pe teren sunt o persoana de care ai vrea sa fugi"




"Am vrut sa ma fac fotbalist de cand aveam trei ani. Ambii mei parinti au jucat fotbal si ambii au fost portari. Mama a jucat la o echipa care se numea Carmen, iar tata a jucat in Liga a III-a. Mama era mai buna decat tata. Tatalui meu ii dadeam mai multe goluri cand eram mic si le trageam la poarta. Amandoi m-au incurajat sa ma fac si eu portar. Dar cand am implinit sase ani am dat cu manusile de pamant si i-am zis tatalui mei: «Apara tu, eu o sa dau goluri». Dupa ce am ajuns fotbalist amandoi au venit sa ma vada jucand, tata nu foarte des pentru ca ii este frica sa zboare. Amandoi sunt mandri de mine. Mamele intodeauna isi iubesc copiii indiferent de ceea ce fac, indiferent daca sunt fotbalisti sau daca nu realizaza nimic. Mama a fost alaturi de mine mereu. Intr-o perioada in care toata lumea ma masacra a existat o persoana care m-a consolat si aceea era mama"




"Pe teren sunt o persoana de care ai vrea sa fugi. In primul sezon la Fiorentina am vazut de 14 ori cartonasul galben, in urmatorul am luat doar sase, dintre care practic au fost doua in acelasi meci, ce s-au transformat in rosu. Iar pana acum in acest sezon nu am luat inca niciunul. Am incercat sa cooperez mai mult cu arbitrii"

"Am aproape 30 de ani, iar in ultimul timp am inceput sa vad viata intr-un alt mod si in fotbal si in plan personal. Nu cred ca am pierdut timpul. Ce a fost a fost, am stiut imediat ca am facut ceva rau. Nu stiu cum am ajuns sa fac o asa greseala. A fost o imensa eroare si mai ales pentru un sportiv, care trebuie sa duca o viata sanatoasa. Dupa ce mi-am dat seama ce facusem, am inceput o noua viata. Am avut suportul familie melei. Apoi am cunoscut-o pe actuala mea sotie, care este o persoana minunata si care m-a ajutat foarte mult", a spus Mutu pentru publicatia oficiala a Ligii Campionilor



Adrian Mutu s-a referit si la amenda de 17 milioane de euro impusa de FIFA pentru daunele cauzate clubului Chelsea in urma scandalului "cocaina":
"Amenda asta este o nedreptate si am de gând sa lupt pana la capat pentru adevar"

sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com