Mutu:" Pentru mine Prandelli este numarul unu."

Mutu a declarat ca principalul motiv care l-a determinat sa paraseasca in vara anului 2006 gruparea Juventus Torino, pentru a veni la AC Fiorentina, a fost dorinta sa de a lucra din nou cu tehnicianul Cesar Prandelli, antrenorul care il pregatise si in perioada cind a evoluat la Parma:


"N-am plecat de la Juventus din cauza scandalului Calciopoli, ci pentru ca am vrut sa lucrez din nou cu Cesare Prandelli, un om care ma facea sa ma simt in siguranta. Ma ajuta sa am o continuitate in joc. La Parma am avut o relatie excelenta din momentul in care ne-am cunoscut si dupa ce am plecat de acolo amindoi am sperat sa mai avem ocazia de a lucra impreuna. Eu m-am inteles bine cu majoritatea antrenorilor: Lippi, Ranieri, Capello. Exceptie a facut Mourinho, pur si simplu nu ne potriveam. Era imposibil sa ne intelegem pentru ca si el era arogant si eu eram arogant. Pentru mine Prandelli este numarul unu.
sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com