De ce nu a jucat Mutu? "Nu eram refăcut şi nu am vrut să mă fac de rîs"


Internaţionalul român Adrian Mutu a declarat la finalul meciului de aseară că şi-ar fi dorit mult să evolueze împotriva Austriei, însă accidentarea de la genunchiul stâng este una serioasă şi nu ar fi vrut să îşi bată joc de naţională şi să nu poată da totul pe teren.
"Mi-am dorit să joc, am făcut antrenament, dar nu puteam să mă mişc şi i-am spus antrenorului că nu pot să îmi bat joc de naţională şi de mine, să intru la doar 30 la sută din capacitate. M-aş fi făcut de râs. Am jucat până acum cu dureri la genunchi, dar acum nu se mai poate. Am ajuns la o vârstă şi nu îmi permit să mai risc, o să merg la Firenze să văd exact care este situaţia", a spus Mutu, la televiziunea Sportro.Atacantul a afirmat că România mai are şanse infime de calificare la CM 2010, dar are încredere în continuare în selecţionerul Victor Piţurcă. "Îmi pare rău foarte mult de primul gol luat, nu am avea ce să le reproşăm băieţilor. Acum, şansele noastre sunt din ce în ce mai mici, aproape inexistente. Cred că ar trebui să fim mai uniţi în această situaţie, am putea depăşi mai uşor problemele prin care trecem. Domnul Piţurcă ar trebui să continue campania până la final, chiar dacă se îndreaptă spre un eşec. Ar fi greu pentru un alt antrenor să preia echipa naţională în această situaţie. La finalul preliminariilor, Federaţia va trage linie şi va lua decizia necesară".
Cel mai bun jucător din ultimii ani ai echipei naţionale, Adrian Mutu, s-a arătat deranjat de comparaţie care se face între el şi noua senzaţie de la lot, piteşteanul Cristi Tănase. Acesta a ţinut să evidenţieze diferenţele dintre cei doi la GSP TV:
"Tănase a fost unul dintre cei mai buni jucători astăzi. Totuşi, el a fost făcut deja noul Mutu, dar diferenţa dintre Cristi şi adevăratul Mutu este de vreo 200 de goluri", a spus "Briliantul".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com