"Mă aşteptam ca Piţi să fie demis! Îmi pare rău pentru el!"


Adrian Mutu nu este suprins de decizia Comitetului Executiv, aceea de a-l suspenda din funcţie pe Victor Piţurcă de la cârma echipei naţionale.
Atacantul Fiorentinei îşi exprimă regretul pentru despărţirea de Piţurcă şi spune că a avut o relaţie foarte bună cu acesta, în ciuda zvonurilor.
"Mă aşteptam să fie demis, după toată atmosfera creată şi înaintea acestor meciuri, şi după. Îmi pare rău de Piţi, am lucrat bine împreună, în ciuda zvonurilor. Chiar îmi pare rău şi sper că acela care va veni va aduce un aer nou. Nu cred că schimbarea lui Piţurcă era necesară şi nu cred că au făcut-o la cererea suporterilor. Noi, jucătorii, nu ne simţim vinovaţi pentru demiterea lui Piţurcă, pentru rezultate, da!", a spus Mutu la gsptv.






Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com