Sa credem sau nu?

Aseara la emisinea Alentul Vip a fost invitata Cosmina Pasarin. La un moment dat Cristi Brancu o intreaba pe aceasta "Crezi in prejudacatiile despre fotbalisti?" Atat a fost nevoie ... si domnisoara Pasarin s-a pun pe povestiti despre "relatiile" e cu fotbalistii. Declaratiile ei au fost mai mult decat surprinzatoare, asa ca m-am gandit sa va scriu ce a zis Cosmina.


"Nu, nu am prejudacatii, sa iti spun de ce. Pentru ca si despre mine la un moment dat s-a spus, nu o data si de mai mulate ori ca asi fi avut diferite legaturi amoroase cu diferiti fotbalisti, mai exact Adrian Mutu si Bogdan Stelea. Ei bine, l-am cunoscut pe Bogdan Stelea de foarte mult timp, la un eveniment monden la care am lucrat eu, George Vintila si el, si trebuie sa iti spun ca mi-a lasat o impresie foarte buna. Bogdan este un om minunat, un om cu care ai ce povestii, care are propiile lui pareri, un om despre care nu poti spune ca e fotbalist ... si saracul ... atat. Cu Mutu ... l-am cunoscut, dar nu am avut asa ... nici timp, nici dispozitie de povesti, chiar daca dupa au aparut discutii ca am fi avut mai mult timp pentru povesti si alte lucruri. Noi ne-am intalnit la un eveniment monden, acolo erau prezenti o gramada de oameni din showbiz, chiar pot sa iti dau acum doua nume: Tania Budi si Dan Bitman. Am stat de vorba cu Adi, eu eram atunci la inceputurile mele in televiziune s.a. Si in timp mi-a luat ceva sa inteleg sa trebuie sa apara si astfel de povesti ... floricele. Am stat de vorba si atat ... doar am stat de vorba, cu atat mai mult ca sotia lui era insarcinata ... si nu mi se pare normal sa faci asa ceva, adica mie sa imi faca cineva asa ceva ... nu ar fi in regula. La ceea vreme , Adi avea si o atitudine ... nu stiu ...prea parea ca i se cuvine totul si m-a inervat crunt, mie nu imi plac barbatii astia, ma scot din minti ... a fost arogant, la un moment dat nu stiu ... am simtit si putina tensiune, intre mine si nu s-a intamplat nimic, numai ca iti lasa asa o senzatie ... repet nu a avut loc asa o discutie directa, nu s-a intamplat absolut nimic, dar atitudinea lui lui, felul in care nu stiu ... isi misca corpul, felul in care privea ... era si mai mic atunci, si cred ca acum recunoaste si el ca era un personaj mai dificil. Cred ca acum nu mai e asa"

Ei bine asta a povestit Cosmina. Despre Adrian Mutu s-au scris multe minciuni, si nu m-ar surprinde sa fie si asta una dintre ele. Oricum vreau sa concluzionez si eu la fel cum a facut-o si Cosmina Pasarin ... ADI NU MAI E ASA ACUM. Pacat ca unii nu prea pricep ...

P.S. Daca vreti sa vedeti declaratia Cosminei live, dati CLICK AICI.
claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com