Adrian Mutu: "Sper să îmi revin în 40 de zile"

Accidentat înaintea meciului cu Austria, Adrian Mutu a fost supus unei operaţii şi va lipsi de pe teren cel puţin o lună. "Briliantul" a vorbit presei din Italia despre absenţa sa şi a spus că recuperarea va fi una de lungă durată."Sper să îmi revin în 40 de zile, dar nu vreau să mă grăbesc", a spus internaţionalul român. "Genunchiul mă doare îngrozitor iar pastilele nu-mi sunt de nici un ajutor. Tot ce pot face acum e să fiu atent cu recuperarea. Ştiu că echipa se va descurca şi fără mine!", a continuat decarul Fiorentinei.2008-2009 a fost un sezon foarte greu pentru Adrian Mutu. Deşi este unul din cei mai buni marcatori ai echipei viola, atacantul român a suefrit mai multe accidentări şi a fost nevoit să stea departe de gazon pentru o lungă perioadă.


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com