Mutu:Toţi am greşit!»


Sosit în ţară pentru filmările videoclipului "Lasă-ţi copilul să devină legendă!", Adrian Mutu (30 de ani) a acordat un interviu în exclusivitate pentru Libertatea. "Briliantul" a afirmat că avem mulţi antrenori de valoare şi că nu este cazul să ne gândim la unul străin.

Libertatea: Adrian, pe cine preferi ca antrenor la echipa naţională, în locul lui Piţurcă, pe Răzvan Lucescu, Hagi sau Dan Petrescu? 
Adrian Mutu: Nu am nici o preferinţă. Consider că toţi cei menţionaţi sunt antrenori buni, fiecare dintre aceştia având propriile rezultate, iar eu nu pot face o diferenţiere.

Consideri că ne-ar trebui un antrenor străin? Neamţul Lothar Matthaus, belgianul Walter Meeuws şi-au trimis CV-urile... Care ar fi părerea ta? 
Eu nu cred că se impune un antrenor străin, avem destui tehnicieni de valoare.

«Când am vrut să vin la Piteşti, nu s-a materializat nimic»

S-a ratat calificarea la Mondiale doar din vina lui Piţurcă sau din vina jucătorilor? 
Toţi am greşit. Toţi am contribuit, mai mult sau mai puţin, la această ratare. Nu aş putea spune care dintre noi a greşit mai mult. În plus, am avut şi ghinion. Nu trebuie să uităm accidentările suferite de anumiţi jucători. În final, tot acest şir de greşeli, plus neşansa au condus la acest rezultat negativ.


Cum este atmosfera la lot? Ai vorbit cu băieţii despre cine ar putea prelua postul? 
Atmosfera de la lot este aceeaşi ca întotdeauna, adică bună. Nu este adevărat zvonul conform căruia la echipa naţională s-ar fi format diverse bisericuţe. În fond, toţi ne-am dorit o calificare, aveam acelaşi ţel. Nu am discutat cu băieţii despre cine ar putea veni antrenor. Pe noi ne interesează mai puţin cine este antrenorul, trebuie doar să ne îndeplinim misiunea pe teren, să ascultăm indicaţiile acestuia, indiferent care ar fi.

La Piteşti e haos, l-au arestat pe Penescu. Te interesează clubul, dacă finanţatorul rămâne în arest şi părăseşte echipa? 
În acest moment, am alte preocupări şi nu mă interesează clubul. Când am vrut eu să vin acolo, nu s-a materializat nimic. Acum, m-am orientat către altceva.

Va fi retrogradat Argeşul, fosta ta echipă? 
Nu deţin informaţii despre ce s-a întâmplat la Piteşti, aşa că nu pot face comentarii. Sufleteşte, vă spun că nu mi-aş dori să retrogradeze, este echipa la care am crescut şi m-am format ca jucător.

Sunt arestaţi Corpodean, Savaniu şi Lică pentru acte de corupţie. Asemenea fapte s-au petrecut şi în Italia, luându- se măsuri dure. Crezi că se vor lua astfel de măsuri şi la noi? 
Da? N-am ştiut că au fost arestaţi aceşti arbitri. De fapt, nu este un subiect care mă preocupă acum şi, ca atare, nici n-am ce să comentez.

Ar putea reveni pe 10 mai

După operaţia de menisc, suferită în urmă cu două săptămâni, Adrian Mutu se simte bine. Deşi medicii italieni i-au recomandat o perioadă de repaus de minimum o lună, acesta simte că ar putea reveni pe teren chiar mai devreme, la meciul din 10 mai, împotriva Cataniei. “Mă simt destul de bine acum, nu mai am dureri deloc. S-ar putea ca refacerea mea să dureze mai puţin decât mi-au spus medicii, însă aceasta este doar părerea mea. Important este ce spun ei”, ne-a declarat “Briliantul”.

libertatea.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com