În copilărie, Mutu era fan «Thriller»

Regretatul Michael Jackson avea un fan special în persoana lui Adrian Mutu (30 ani). Acesta avea doar 11 ani când a văzut pentru prima dată videoclipul melodiei “Thriller”.

A fost atât de impresionat de videoclip, încât imita urletele lupilor prin casa familiei de la Piteşti pentru a-şi speria de moarte sora.
“Îmi amintesc că ne uitam la «Thriller», iar Adi era de-a dreptul fascinat de videoclip. Încerca să imite acele sunete de lup pentru a mă speria. De multe ori a reuşit, pentru că se ascundea prin cameră şi ţinea lumina stinsă până când intram eu, apoi urla”, ne-a povestit Laura, sora fotbalistului.



Mutu a aflat vestea morţii regelui pop chiar la Miami, Adi aflându-se în vacanţă, alături de familie. “Îmi pare foarte rău că a murit. Am pierdut o valoare, un artist desăvârşit. Ascultam melodii de-ale lui, i-am admirat întotdeauna regia. Avea un stil aparte de a-şi concepe videoclipurile sau de a intra pe scenă şi a impus o modă, la un moment dat. Era unic!”, ne-a declarat “Briliantul”.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com