Cum a ajuns Mutu să facă afaceri cu vin?
“Unul dintre prietenii lui, un afacerist din Prato, e numărul 1 în industria de distribuţie a vinului în Italia. Cei care se ocupă cu imaginea lui Adrian şi care au propus numele pe care îl vedeţi pe sticlă şi noi, producătorii, am colaborat pentru a scoate pe piaţă acest produs”, dezvăluie Nencioni, care tocmai a revenit dintr- o deplasare în interes de serviciu în SUA
Sortimentul preferat...
Lui Adi îi place cel mai mult vinul roşu. «Il dieci di Mutu» e şi roze, şi alb, însă el preferă vinul roşu”, dezvăluie Nencioni. Apoi completează: “Noi am fost gata cu produsul în iunie, iar prima livrare către Adi am făcut-o chiar pe timpul Campionatului European de anul acesta. A cerut să-i trimitem 600 de sticle direct în Elveţia! Sper că nu din cauza asta aţi ieşit devreme din competiţie! Probabil că a vrut să facă mai multe cadouri amicilor şi să se laude cu ce vin bun îi poartă numele. Un vin cald, aromat, de familie”.
Mare succes...
Preţul unei sticle de vin marca Mutu, care se vinde deja în Siena sau Firenze, este cuprins între 10 şi 14 euro. Cei de la “Societa Viticola” se miră că produsul nu a fost distribuit deja şi în România, acolo unde “afacerea ar putea prinde elan”. Deocamdată, s-au trimis pe piaţă 18.000 de sticle, prima parte a producţiei. “În acest moment, nu mai avem decât câteva baxuri de vin, care vor pleca azi spre cel care le-a comandat. În depozit nu mai e nimic la San Felice”, a dezvăluit Nencioni.
“Briliantul” a mai făcut o comandă de 500 de sticle săptămâna trecută, când şi-a servit invitaţii de la botezul fiicei sale Maya Vega Maria cu “Il dieci di Mutu”.
sursa
Vineta Pētersone
Acum 5 ani
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu