Mutu dă vina pe neşansă


Dupa meciul de aseara terminat la egalitate scor 0-0 Adrian Mutu a dat vina pe nesansa echiepei la care evolueaza!

Adrian Mutu:"Toată lumea a fost responsabilă pentru ce s-a întâmplat în acest joc. Am avut şi ghinion pentru că am atacat poarta adversă în multe rânduri, ne-am creat ocazii, dar am şi ratat mult. Recunosc că şi eu am ratat mult, dar am făcut tot posibilul să înscriu. Relatia mea cu Prandelli? Este una bun. Am avut o rabufnire in partida din campionat, dar din cauza jocului meu. Am discutat imediat cu Mister si mi-am cerut scuze.

Despre rezultat:"Sunt trist pentru că nu am câştigat. Am făcut un meci bun. Am întâlnit o echipă a Stelei care a jucat foarte bine, s-a apărat excelent şi a mizat mai ales pe contraatac. Putea câştiga fiecare dintre cele două echipe această partidă."

Despre sanse la calificare:"Da, totul este deschis pe viitor în ceea ce priveşte şansele la calificare. Suntem aproape în clasament, iar lupta este strânsă."

Desprea Nicolita:"Am avut clinciuri cu majoritatea, nu numai cu Bănel, care e un băiat cu mult bun-simţ. E normal, pentru că încercăm să ne apărăm fiecare dintre noi culorile pentru care evoluăm. A fost ciudat să joc împotriva băieţilor de la naţională."

Despre Gigi Becali:"Nu cred că Nicoliţă ar fi făcut ce i-a spus Gigi. Eu sunt supărat că am fost ghinionişti, deoarece nu am marcat. Fiorentina a ratat mult."

Despre sansele CFR-ul:"CFR a surprins pe toată lumea după victoria obţinută pe terenul lui AS Roma. Însă este meritul lor pentru că au o echipă frumoasă şi au jucat cu mult curaj. Le urez succes celor de la CFR, deşi se spune că nu au şanse în faţa lui Chelsea. Dar, aşa a fost şi la Roma".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com