Mutu: "N-am auzit de Bumba. După nume ar trebui să fie o «bombă»"

Adrian Mutu a vorbit despre echipa naţională într-un interviu acordat azi în exclusivitate GSP TV.  "Briliantul" a mărturisit că nu a auzit de Claudiu Bumba, puştiul de 18 ani pe care Piţurcă îl consideră viitorul număr zece al echipei naţionale.



"Bumba? N-am auzit de el. După nume ar trebui să fie o «bombă»", a spus Mutu amuzat. Atacantul a adăugat: "Dacă selecţionerul a rămas impresionat, înseamnă că are calităţi. Dar nu e suficient să faci doar un meci-două bune. Ca să devii un număr zece al echipei naţionale, lucrurile trebuie să se schimbe radical. Responsabilitatea ta, ca jucător, e foarte mare". 

"Cu Raţ e ceva temporar, cum a fost şi cu mine"

Mutu a vorbit apoi despre neconvocarea lui Răzvan Raţ. "Nu mi-e teamă de momentul cînd un alt jucător mai tînăr îmi va lua locul, mai devreme sau mai tîrziu se va întîmpla asta. E cursul vieţii fotbaliştilor. M-a surprins neconvocarea lui Raţ, dar cred că e o decizie de moment a lui Piţurcă, aşa cum a fost şi în cazul meu. Nu se pune problema să iasă din vederile selecţionerului, domnul Piţurcă vrea să încerce şi alte soluţii pentru a construi echipa", a declarat Mutu. 

"Nu sîntem barbari!"

Mutu s-a mai referit şi la avertismentul pe care petrecăreţii din lot l-au primit de la Piţurcă. "Discut des cu selecţionerul, mi-a spus să mă sacrific cît mai mult. Nu sîntem jucători amatori, nu sîntem nişte barbari să venim cu femei în cantonament. Că mai bea unul seara un pahar de vin, asta e altceva. E adevărat că în trecut am făcut unele greşeli pe care le regret, dar de multe ori s-a şi exagerat şi s-au scris prostii". 

"La valoarea noastră, să remizăm cu Olanda ar fi foarte bine"

Adrian Mutu a făcut şi calculele de calificare din Grupa D a preliminariilor Cupei Mondiale din 2014, din care alături de România mai fac parte Olanda, Turcia, Estonia, Andorra şi Ungaria. "Pe Olanda nu o văd aşa mare favorită. A mai fost o dată şi a terminat după noi grupa. Depinde, nu calculele hîrtiei decid. Chiar dacă nu eşti cea mai valoroasă, cu atenţie sporită te poţi califica. Trebuie să ştim să jucăm şi la 0-0 cînd e cazul, dar şi cînd să intrăm la victorie. Cu Olanda, dacă scoatem egaluri e foarte bine. Sîntem totuşi echipa României, avem valoare medie, nu mai sîntem ce am fost". 

"S-a săturat toată lumea de promisiuni! Ar fi uşor să vorbim, dar ne trebuie victorii, un rezultat bun cu Uruguay şi încet-încet lumea se va întoarce la stadion"
Adrian Mutu, atacant România

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com