Edinson Cavani: Mutu e un campion adevărat

Atacantul spune intr-un interviu pentru Gazeta Sporturilor că il considera pe decarul Romaniei, Adi Mutu, un adevarat campion, cu executii fermecatoare.



- Îţi mai aminteşti debutul tău în Serie A?
- Sigur, un Palermo - Fiorentina 1-1, în martie 2007.

- Şi mai ştii cine a marcat atunci pentru adversari?
- Adrian Mutu, cum să nu-mi aduc aminte? A fost un moment special pentru mine, pe care-l pot revedea cu ochii minţii aproape minut cu minut. Mutu a deschis scorul atunci cu un gol care a născut multe discuţii. Un jucător de la Palermo era căzut pe gazon, se accidentase, Mutu a continuat însă acţiunea şi a înscris. Eu am intrat în repriza secundă şi am egalat aproape de final. M-a încîntat comparaţia făcută atunci între reuşita mea şi cea a lui Van Basten din finala Campionatului European din 1988. Acel 1-1 a fost ca o victorie pentru Palermo.

- L-ai urmărit pe Mutu în Serie A?
- Un campion. E un campion! Nu mă interesează viaţa lui privată şi nu ştiu motivele pentru care a trebuit să stea o perioadă în afara terenului. Dar în Italia şi în Anglia a demonstrat că e un jucător fermecător. Are clasă şi face parte din categoria fotbaliştilor care nu trec pe la o echipă fără să-şi arate alura de lideri.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com