Gigi Becali stie fotbal=)))


Gigi Becali se vede ca nu are educatie. Vorbeste vulgar, urat, nu stie sa respecte. Si cu toate astea se mai da si credincios!

Gigi Becali:"Băi, Bănele, când ai greşit, nu am zis niciodată nimic de tine, dar acum am o mare rugăminte. Să mi-l ţii pe Mutu strâns, ca să înnebunească. Poţi să-i dai şi la gioale, ca să nu mişte. Să-l înjuri când te înjură până îţi dă o palmă. Atunci vom scăpa de el, pentru că va lua roşu. Dar să nu-l scuipi, că poate te vede pe tine arbitrul şi te dă afară! Bănele, am vorbit cu Piţurcă şi mi-a zis că nu mai are viaţă lungă la naţională şi că tu vei fi cel pe care se bazează. Aşa că ocupă-te de Mutu! Mutu a jucat foaaarte bine, exact ca la Europene. În returul de la Bucureşti, asta îi doresc, să fie la fel de tare, să joace la fel de extraordinar cum a jucat aici. Nu l-aș da niciodată pe Bănel pentru Mutu".

Cel mai mult mi-a atras atentia declaratia cum ca Piturca ea zis lui ca Adrian nu mai are viata lunga la nationala. Incredibil, selectionerul asta se debaraseaza de cel mai bun fotbalist! AFARA CU PITURCA!

claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com