Consuelo e perfecta!



Astazi ziarul Libertatea a intrebat niste "mamici celabre" despre cum au reusit sa revina la silueta dinainte de sarcina. Printre cele intrebate a fost si sotia lui Adrian Mutu. Consuelo. Mie greu sa cred ca Consuelo a fost sunata si a raspuns la aceasta intrebare. Cred ca la botezul micutei Maya Vega, Consuelo a spus acele vorbe invitatilor care au intrebat-o!

Soţia fotbalistului Adrian Mutu, Consuelo, e o fe­meie fericită, pentru că nu a a­vut ni­ci­odată grija kilogra­me­lor în plus. "Nu am ţinut nici o di­etă, nu am fost la sală şi nici nu am făcut ceva a­nume pentru a slă­bi după ce am născut. A­ces­­ta este metabolismul meu...", ne-a declarat superba dominicancă.

Adevarul e ca sotia lui Adrian, Consuelo e foarte frumoasa, desteapta, sexy si nenumarate complimente acestei dominicance care il iubeste foarte mult pe Adi.
Consuelo esti PERFECTA!!!

claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com