Paoli Filippo şi Adrian Mutu se cunosc de mai bine de doi ani şi de atunci au hotărât să facă afaceri împreună. Astfel, cei doi s-au asociat la firma de haine “Souvenir Clubbing”, precum şi la cea cu vin.
Cum s-au cunoscut!
“L-am întâlnit pe Adrian în 2006, într-un restaurant. A doua zi l-am invitat la mine acasă, pentru a urmări împreună finala Campionatului Mondial din Germania. Din vorbă în vorbă am descoperit că avem o pasiune comună, moda. Mutu mi-a adus chiar şi schiţele unor articole de îmbrăcăminte realizate chiar de el. Are talent de designer vestimentar! Este o victimă a modei, ca şi mine”, a spus Paoli, în urmă cu câteva săptămâni, citat de site-ul firenzeviola.it.
Briliantul” şi Filippo au devenit apropiaţi, ei preferând de multe ori să se distreze împreună la petreceri sau chiar în vacanţe. Atunci, când în vară Adi şi soţia sa Consuelo au fost în New York, acolo unde au sărbătorit trei ani de căsătorie, Filippo i-a însoţit. Dovada stă într-o poză, cu ei, postată pe mai multe site-uri de Internet.
Mai mult, cea mai ingenioasă idee care le-a venit celor doi este superbul tricou cu diamant, care costă, în Italia, aproximativ 49 de euro.
Tricoul este unul simplu, iar pe el este imprimat diamatul în formă stilizată, aproape tribal. “Eram cu toţii într-o vacanţă şi ne gândeam cum am putea sărbători al 100-lea gol al lui Adrian. Aşa ne-a venit ideea tricoului cu diamant”, a declarat Paoli în presa italiană. Acesta, împreună cu fratele său, deţine 40 la sută din acţiunile “Souvenir Clubbing”.
Afacerea cu Vin
Vinul lui Adrian Mutu, botezat cu numărul de pe tricoul fotbalistului, şi-a dublat vânzările în perioada Sărbătorilor de iarnă. Din cele trei sortimente - roşu, alb şi roze - italienii au preferat să aibă pe masă vinul sângeriu. Lansat pe piaţă în iunie 2008, vinul fotbalistului român este preferat în primul rând de fanii Fiorentinei. Mai nou, licoarea se comercializează şi în Germania.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu