Lucrurile îi merg de minune lui Adrian Mutu, nu doar pe plan profesional, dar şi personal. Fotbalistul Fiorentinei a dat lovitura cu firma Souvenir Clubbing, care produce îmbrăcăminte, dar şi deja celebrele vinuri “Il Dieci”. Şi, pentru că afacerea este profitabilă, a mai scos pe piaţa italiană un nou produs: ulei de măsline care-i poartă semnătura.
“Briliantul” traversează o perioadă fastă e vieţii sale. Face furori pe teren, dar şi în afara lui, în afaceri. Firma la care este asociat, Souvenir Clubbing, şi care este şi unul dintre sponsorii echipei la care joacă, Fiorentina, este deja pe profit şi se preconizează că vânzările, atât la vinul “Il Dieci” cât şi la colecţia de haine, vor creşte semnificativ în următoarea perioadă. Adi n-a stat degeaba şi, văzând că articolele se comercializează atât de bine, a intrat şi pe piaţa alimentară, lansând un nou produs: uleiul de măsline “Il Dieci”.
“În Italia, la restaurante se consumă mult ulei de măsline, chiar şi înainte de masă. Aşa le-a venit ideea să producă şi ei. Plus că unul dintre asociaţi, din câte am înţeles, are şi o livadă de măslini”, a mărturisit Rodica Mutu, mama internaţionalul român, pentru “Curierul Zilei”. Aceasta a mai dezvăluit faptul că vinul lansat de fiul său se găseşte deja şi în magazinele din Italia:
“În Firenze, găseşti acest vin la restaurante, dar şi la unele magazine. Este un vin din regiunea Toscana, iar pe piaţă există vin alb şi vin roşu Il Dieci”. În prezent, la restaurantele din “Cizmă”, preţul unei sticle de vin care poartă semnătura lui Mutu costă 18 euro.
“Briliantul” traversează o perioadă fastă e vieţii sale. Face furori pe teren, dar şi în afara lui, în afaceri. Firma la care este asociat, Souvenir Clubbing, şi care este şi unul dintre sponsorii echipei la care joacă, Fiorentina, este deja pe profit şi se preconizează că vânzările, atât la vinul “Il Dieci” cât şi la colecţia de haine, vor creşte semnificativ în următoarea perioadă. Adi n-a stat degeaba şi, văzând că articolele se comercializează atât de bine, a intrat şi pe piaţa alimentară, lansând un nou produs: uleiul de măsline “Il Dieci”.
“În Italia, la restaurante se consumă mult ulei de măsline, chiar şi înainte de masă. Aşa le-a venit ideea să producă şi ei. Plus că unul dintre asociaţi, din câte am înţeles, are şi o livadă de măslini”, a mărturisit Rodica Mutu, mama internaţionalul român, pentru “Curierul Zilei”. Aceasta a mai dezvăluit faptul că vinul lansat de fiul său se găseşte deja şi în magazinele din Italia:
“În Firenze, găseşti acest vin la restaurante, dar şi la unele magazine. Este un vin din regiunea Toscana, iar pe piaţă există vin alb şi vin roşu Il Dieci”. În prezent, la restaurantele din “Cizmă”, preţul unei sticle de vin care poartă semnătura lui Mutu costă 18 euro.
Îmbrăcămintea se vinde în România
Hainele firmei la care este asociat Adrian Mutu şi a cărei imagine o promovează chiar el, Souvenir Clubbing, au ajuns şi în România, de mai bine de un an şi jumătate. Preţul acestora nu depăşeşte 100 de euro. Astfel, un palton costă 350 lei, o pereche de pantaloni din reiat sau jeans - 99 lei, o geacă din fâş - 250 de lei, iar un pulover sau o vestuţă din lână - 69 de lei. Din această săptămână, la Piteşti, se va găsi şi vinul “Il Dieci”.
Cititi si alte articole pe aceasi tema.
sursa
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu