Andone l-a ajutat pe Mutu la greu » Mutu: "Nea Ando, să nu-ţi fac probleme ..."


Ioan Andone a dezvăluit în această seară cîteva lucruri interesante despre Adrian Mutu, eroul Fiorentinei, autor al unui hattrick în această după-amiază, în meciul cu Genoa.

Într-un moment delicat al carierei "Briliantului", imediat după scandalul drogurilor de la Chelsea, Andone l-a primit pe Mutu la antrenamentele lui Dinamo, deoarece atacantul nu mai avea angajament şi era suspendat din viaţa sportivă!

Andone a povestit: "Mutu m-a întrebat atunci: «Nea Ando, sigur nu îţi fac probleme dacă mă primeşti în momentele astea? Nu vreau să îţi stric echipa...» Eu am cerut acordul lui Nicolae Badea, acesta mi-a dat undă verde şi a doua zi l-am primit pe Mutu la antrenamentele lui Dinamo".

Ceea ce l-a surprins pe Andone a fost însă dedicarea internaţionalului român:"Rămînea mereu cîte 45 de minute după antrenament şi se pregătea singur. Deseori bătea lovituri libere alături un portar şi de Claudiu Niculescu. Erau cam egali pe atunci. "

Se pare că diverşi oameni de fotbal l-au sunat atunci pe Andone, reproşîndu-i vehement decizia de a-i oferi ajutorul lui Mutu, dar "Fălcosul" nu vrea să dea nume: "Vă daţi seama că nu vreau să fac rău cuiva acum, n-are rost să numesc persoanele". Acesta a lăsat de înţeles că unele dintre aceste persoane se numără printre susţinători fervenţi ai lui Mutu în acest moment.

Interesant este că Mutu nu a uitat ajutorul oferit de Andone, iar tehnicianul povesteşte:"Mutu nu m-a uitat! M-a ajutat şi el pe mine, altfel n-aveam cum să asist o săptămînă întreagă la toate antrenamentele Fiorentinei. De altfel, consecinţa jocului său bun este pregătirea cu Prandelli, am văzut cum lucrează cei doi. I-am transmis însă recent lui Adi că îmi pare rău că n-am apucat să-l antrenez pînă acum", a rememorat zîmbind Ioan Andone.

sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com