Nu jignii pe alti fara nici un motiv!

Draga mea Valentina, in ultimul numar al revistei Star, doamna Cornelia ti-a publicat o scrisoare in care explicai de ce esti suparata pe dansa. Ei bine in argumentarile tale, te-ai cam luat de Adrian Mutu, asa ca nu cred ca te va surprinde daca te apostrofez un pic, pentru ca eu sunt fana Mutu!
Am observat ca esti din Resita, asa ca nu ma mir ca esti fana Chivu (si el e tot din Resina). Sa o iau pe rand … vad ca nu ti-a convenit ca Adrian Mutu a iesit pe primul loc la toate categoriile din topurile STAR. Pai ce sa faci … daca toata lumea care a votat la preferat pe Mutu in detrimentul lui Chivu, nu e vina doamnei Cornelia, cu atat mai putin a lui Mutu! Eu nu cred ca doamna Cornelia sau alti fani a lui Mutu isi “baga unghia in gat” pentru ca Chivu joaca la Inter sau ca e capitan la Nationala … pentru ca are de ce. Chivu nu prea joaca pe la Inter (e mai mult rezerva). Ce daca joaca la Inter … era mult mai bine daca era al doilea strain din Serie A inaintea lui Kaka (cred ca atunci cand ai aflat tu ti-am bagat “unghia pe gat”) … sa nu mai vorbim ca Mutu are Firenze “la picioare” si e si printre cei mai apreciati jucatorii din Italia. Cat despre nationala … vezi tu, in toate marile echipe nationale, liderul echipei este si capitanul echipei. Mutu e liderul, dar nu e capitanul, iar acest se intampla pentru ca de la inceputul acestei generatii Chivu a fost ales capitan, dar si pentru ca Mutu este un caracter puternic si nu se lasa asa … dus de altii. Oricum conteaza mai putin cine e capitanul atat timp cat Mutu e liderul, ca fara el … dezastru. Sa stii ca daca nu bagii in seama toti “bagatorii de seama” nu inseamna ca esti inganfat sau fitos. Apropo … stii de ce pe Chivu nu la prins nimeni cu fetite, prafuri s.a.? Iti spun eu … pentru ca Chivu nu a ajuns la valoarea Mutu ca fotbalist, pentru ca Mutu e mai frumos si e normal ca fetele sa traga la el. Pentru ca numele “MUTU” vinde cel mai bine. Intradevar Mutu a facut multe greseli, dar a platit pentru ele, si probabil va mai plati. Zici ca Chivu e educat … asa e, ai dreptate … dar sa stii ca si Mutu e la fel de bine educat. Sa stii ca din tot ce ai scris tu … un singur lucru nu am inteles! Cum poti sa te bucuri cand lui Mutu i se intampla ceva rau? Sa stii ca eu nu ii doresc la nimeni raul, nu sunt o astfel de persoana. Eu ii doresc numai bine lui Chivu, familiei lui si tie si tuturor. Eu sunt o fana Mutu … tu o fana Chivu … sa stii ca eu niciodata nu l-am criticat pe Chivu, pe cand tu … .
P.S. Ai dreptate, sa stii ca intre ei exista o anumita rivalitate, chiar daca ei nu vorbesc despre asta (asa cred eu)
Claudya

(cititi mai jos ce a scris Valentina in revista Star)


Daca Valentina citeste ce am scris eu mai sus ... o rog sa imi raspunda la adresa de contact al blogului. adimutuexclusive@yahoo.com

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com